A new beginningđŸŒ±

Ett nytt Ă„r, redan. Vad ska 2017 bjuda pĂ„? Förhoppningsvis blir det ett fantastiskt trĂ€dgĂ„rdsĂ„r😀 Sommaren 2016 var magisk. Tusen TrĂ€dgĂ„rdar & Riksförbundet Svensk TrĂ€dgĂ„rds sommarmöte. Mer Ă€n 300 personer besökte min trĂ€dgĂ„rd. BĂ€ttre start kan man inte fĂ„.
Har börjat fundera lite pĂ„ Ă„rets visningar, blir definitivt Lands Öppna TrĂ€dgĂ„rdar, finns Ă€ven en tanke om en höstvisning pĂ„ kvĂ€llen. 
Tog med kameran ut, tÀnkte följa ett land i trÀdgÄrden varje mÄnad. Har velat fram & tillbaka men tillslut bestÀmmde jag mig för Ruinen.
 
 
Ruinen 1 januari 2017



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enjapanskmedelhavsdrom.blogg.se

Har lÀnge tÀnkt att det skulle vara kul att dela med mig av min trÀdgÄrd. I denna blogg fÄr ni följa min trÀdgÄrd genom Ärstiderna.Nya & gamla projekt, vackra vÀxter, smarta lösningar & en hel del rostiga detaljer. SÄ vÀlkomna till: En Japansk Medelhavsdröm

RSS 2.0