30 Mars

Vad hände? Är Mars redan slut. Har varit en månad med varierande väder. Lyckades få några bilder på trädgården i snö❄ 
 Men nu är våren här. Underbart, var ute förra helgen å rensade i landen & planerat vårblommor. Nu behövs lite regn & mycket sol för att penséer ska komma igång å växa. I helgen ska jag till Växjö på trädgårdsmässa, ska bli jättekul 😀 Har aldrig varit på nån sån så förväntningarna är höga. Vill ju verkligen springa på de där växterna jag trånar efter men inte har hittat än. Ha en bra dag 🌱🌹🌞



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enjapanskmedelhavsdrom.blogg.se

Har länge tänkt att det skulle vara kul att dela med mig av min trädgård. I denna blogg får ni följa min trädgård genom årstiderna.Nya & gamla projekt, vackra växter, smarta lösningar & en hel del rostiga detaljer. Så välkomna till: En Japansk Medelhavsdröm

RSS 2.0