Sköna Maj

Nu är snart Maj slut,vilket varierande väder vi fick. Ena dagen snörusk, någon vecka senae blev det plötsligt högsommar värme. Men var är regnet? Det känns tungt att veta att det inte syns något regn 2 veckor till. Skulle verkligen behöva regna alla nätter i en vecka. Inte på dagarna för då vill jag ju styra & mysa i trädgården :) Nu känns det som jag hunnit i fatt med min "To Do List", efter några veckor med sjukdom, stukad lilltå & fullt upp med annat. Det är härligt att se hur det har kommit igång å växa ute. Det händer så mycket på 1 dag. Till helgen ska jag & Stranda Trädgårdssällskap åka på Insperationsresa runt Nyköping. Det ska bli så kul, det är alldeles för länge sen sist!!
Månadens bilder över Ruinen
Nu är det snart dax för "Trädgårdstider" på tv men först ska jag hinna läsa min trädgårdstidning som kom med posten idag :) Trevlig Kväll



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

enjapanskmedelhavsdrom.blogg.se

Har länge tänkt att det skulle vara kul att dela med mig av min trädgård. I denna blogg får ni följa min trädgård genom årstiderna.Nya & gamla projekt, vackra växter, smarta lösningar & en hel del rostiga detaljer. Så välkomna till: En Japansk Medelhavsdröm

RSS 2.0